lørdag 28. november 2009

Lørdagen i bilder

Dette er verdens beste film. Og de som ikke har fått sett den enda, så MÅ dere.
Den har den desidert beste filmmusikken også, se litt på hjemmesiden: www.requiemforadream.com

Denne filmen har jeg sett tusen ganger, men blir aldri lei. Så i kveld skal vi se den igjen :)


I dag slapper jeg av med goood musikk. At jeg hører på samme sang dagen lang gjør at mannen her i huset snart blir gal, men jeg MÅ bare høre den en gang til.. Og en gang til, og en siste gang.. And so on.. ;-)
NAM.


Det er av og til bare godt når det er lørdag altså. Selv om jeg har blitt motstander av helg etter vi fikk verdens fineste, så er det innmari godt i dag. Jesper er på avlastning, og Tilde har sovnet, og jeg kjenner det er leeenge siden jeg har drukket øl, hihi.. ;-)

Ha en fin lørdag folkens

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)