tirsdag 13. juli 2010

Borte bra, men hjemme best.

Vi har akkurat kommet hjem fra årets ferietur. 25o mil har kjærestemannen kjørt, og vi er begge rimelig utslitte akkurat nå. Tilde er ikke akkurat verdens mest tålmodige i bil heller, men det går tålig greit så lenge det er rosiner, dvd og full oppmerksomhet fra mammaen i baksetet :)

Ferien har vært veldig fin på mange måter, men også en god del trist. Trist fordi det er så lett å kjenne på savnet når man har så mye tenketid når man kjører så mye.
Det har blitt veldig mye Jespersavn, og det har resultert i både angstanfall og panikkanfall.
Isj, det har ikke vært noe særlig, men jeg føler at det er mye bedre nå som vi har kommet hjem. Hjem til Jesper også. Det er jo her han er, og jeg har vel på en måte følt at jeg har reist fra han.
Selv om jeg ikke har det, for han er jo ikke fysisk tilstede verken her eller der, men jeg har tenkt sånn, og følt det ordentlig på kroppen at jeg har reist fra han, og i dag ville vi bare komme oss hjem fortest mulig, og droppet en hotellovernatting og kjørte 12 timer.
Det var litt av en tålmodighetsprosess for alle mann gitt.

Det er godt å være hjemme.

Ja, som nevnt har jo også ferien vært fin. Vi har fått opplevd masse, og kost oss. Shoppet veldig mye, spist mye deilig mat og hatt supert selskap. Det kommer jeg til å savne.
Kjøringen har vært et stort minus, for verken jeg eller Tilde er særlig tålmodige på norges veier i ødemark og tunnelhelvete, men ellers har det vært så fint å få besøkt mange venner og familie og sett litt av dette landet vi bor i.
Bilder får komme senere, kameraet ligger fint bortgjemt i gangen, og jeg orker ikke annet enn avslapning i dag.

Skulle bare si at jeg er tilbake, og skal nok bli flinkere med bloggingen i tiden fremover.

Ha en super kveld :)

4 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake :-) Håper dere får til å slappe av og roe ned etter ferien, og så kan man se på bilder og huske alt det koslige man har gjort. Helt til neste gang man tar bilferie og tenker: "hvorfor gjør vi dette igjen"... :-) Kos dere videre i sommer.

    SvarSlett
  2. Fint å høre fra deg igjen =0)
    Dere får bruke noen dager på å hente dere inn igjen, og fordøye ferieopplevelsene.
    Fortsatt god sommer.
    Wenche

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem igjen:) Det ligger noe i det 'borte bra,men hjemme best'. Alltid godt med ferie, men ingen ting slår det å komme hjem å legge seg i sin egen seg. Syns jeg da.

    Selv begynner ferien på fredagen. Da drar vi avgårde til hytta og blir der i 1-2 uker. Elias er der nå sammen med bestemora si å storkoser seg mens jeg og gubben har fritid her ei uke. Veldig uvant, men litt godt da vi får sjekka babyutstyr uten å ha en speeda energibombe med oss:D

    Håper dere får en fortsatt fin sommer.

    Klem

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem :-)
    Må si jeg er mektig imponert over at dere har klart å kjøre så langt med Tilde.
    Jeg gruer for 40 minutterr kjøretur inn på hytta... :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)