tirsdag 13. desember 2011

Klage-sutre-Klage-sutre

Ting som gjør meg i mindre godt humør i dag:

*leiligheten ser ut som noen har bomba en gang, deretter bombet den på nytt, for så å bombe den en gang til.
Ryddehjelp, hvor er du??

*jeg har null, nada, niks ingen julestemning.

*jeg trodde jeg var ferdig med julegavene, men fant ut at det var jeg IKKE overhodet.

*jeg sikler når jeg sover, for nesa er umenneskelig tett, og det er synd på meg ;-)

*Mie nekter å sove mer enn to timer sammenhengende på natta. Ja, hun er søt og fantastisk og alt det der, men jeg er like trøtt fordi.

*Kjærestemannen har gjemt julegavene mine, så jeg får ikke sniktittet og klemt på de. Dårlig gjort?!

*Julekortene ligger der bare, i gangen, og nekter å flytte seg til postkassen for å bli sendt. Makan.

*Tannlegen min sier at jeg må rotfylle!!! Jeg sier at det sikkert ikke er nødvendig, men hun påstår det motsatte.Selv om jeg ser på henne med bambiøyne og nesten kysser hennes tær og bønnfaller henne om å IKKE gjøre det, så sier hun jeg MÅ. Sånt blir jeg sur av.
Jeg vil jo ikke rotfylle.
Dessuten er det dyrt. Noe som minner meg på at jeg trenger mer penger.
Penger har jeg ikke, hvor vokser dette berømte pengetreet?  Har virkelig ikke lyst å betale i dyre dommer for å ha smerte i lang tid.

* At det er så mye snø at det er umulig, UMULIG sier jeg, å trille vogn. Snøkanter over alt, og glattis og you name it. Hvorfor må brøytebilen slenge all snøen på fortauet? Jeg prøver jo å GÅ der.

*At begge barna er forkjølet og snørrete, og sover enda dårligere pga det. Dessuten klager de. Mye.
Det har de sikkert arvet etter meg ;-)

Men sånn ellers så går det greit altså ;-)

7 kommentarer:

  1. Huff, sånn er det noen ganger. Også rett før jul da! Meeen, det er ikke vondt å rotfylle :)

    God bedring til Mie og Tilde. Og så håper jeg nattesøvnen bedrer seg. Vanskelig å fungere med altfor lite søvn!

    God jul!

    SvarSlett
  2. hehehehehe eplet faller ikke langt fra stammen vet du;-)

    Det blir nok bedre etterhvert skal du se og julestemninga kommer. Mista den jeg å, men den kom tilbake når Elias begynte å skjønne det så nå er vi en bunsj med juleglade folk. Ganske kvalmende egentlig...

    Og Mie begynner å sove snart. Bare vent:-) Unga her i huset begynte ikke å sove natta over før de var rundet året så nå er alt fryd og gammen:-p

    HoHoHo!

    SvarSlett
  3. Nå tenker jeg julen kommer og julen går.... men det hjelper jo ikke...jeg må jo gjøre litt alikevel. Rydde, vakse, pynte...julegaver, kortene er på vei ut. Julestemning?? Nei!!

    Her på sørpå er det bare å sette ut armene la vinden ta deg, så seiler man på glattisen.

    Gledelig førjulstid, Gøril : )

    Inger K

    SvarSlett
  4. En helt normal førjulstid hos dere også med andre ord!

    SvarSlett
  5. Jula kommer om man er klar for det eller ikke. Og jula er ei uke, resten av året er mange mange flere uker. Derfor gidder jeg ikke å vaske til jul når jeg ikke gidder å vaske resten av året :-D Neida, kosli med jul når man er ferdig med alt som skal ordnes. Og godt når den er over.
    God god førjulstid Gøril :-)

    SvarSlett
  6. He-he! Ikke alltid at ting går etter planen, kjenner til det der!

    God bedring!

    SvarSlett
  7. God bedring - du kan sende klage-sms'er til meg døgnet rundt!

    Klem A.L.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)