fredag 27. november 2009

Fredagskveld i heimen.

I dag har vi hatt en skikkelig kose-fredag. Vi har lunsjet med en veldig god venninne og hennes søte sønn, og mor i huset har vært på litt shopping. Det er så morsomt å få brukt litt penger altså. Har vært flink å ikke handlet stort, for vi sparer jo selvfølgelig enda må vite. Men selv så flinke sparegriser vi faktisk er, så har jeg et shoppinggen i kroppen. I dag ble det litt klær til Jesper og Tilde. Lovte mannen dyrt og hellig at det skal være en del av julegaven til de, så jeg får vel bare pakke de inn.
Har jo mest lyst til å ha på de klærne med en gang, de var jo så fine. Fikk også handlet en lampe på Bolia som jeg synes er så fin, men det viste seg at den var skjeiv da vi kom hjem, så da må vi få byttet den i morgen. Kjedelig altså.
I kveld har vi hatt besøk av søsteren min og kjæresten hennes, og har kost oss med pizza, godteri, tv og litt god drikke. Tilde har ikke vært eksemplarisk i kveld, men Jesper som er på avlastning har visstnok vært det. Enda godt at en av trollungene mine kan oppføre seg.



Her er Tilde helt utslitt etter alt styret i byen. Sov som en stein i vogna si.

Men hun synes det er kulest i verden å få være på bytur da. Her er det togbane på PO.P, og den var kul.

En solstråle :) Hun er alltid så blid lille Tilde-min.

Morsomt å få komme seg litt opp i vogna og få sett litt. Her er vi på togstasjonen og sier hadet til de vi har lunsjet sammen med :)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)