mandag 21. juni 2010

Varm om hjertet

Hvem kan vel ikke unngå å bli varm om hjertet når lille søte Tilde ligger i sengen sin, strekker armene sine mot meg, vil opp og bare kose med mammaen sin?

Hun holdt sine små armer hardt rundt halsen min, mens hun borret nesen sin i kinnet mitt, og hun gjorde det lenge. Pannekos fikk jeg også, og det er bare så vannvittig herlig. Det er ekstra herlig når det kommer fra henne selv. Når hun var ferdig med å kose kikket hun på sengen sin, pekte med fingeren og sa "dæj" (der). Hun fant seg en smokk som lå i sengen og sovnet.

Måtte bare kose litt med mammaen sin først *rørt*
Min lille Tilde, som vet at en klem kan redde en hel dag, hva skulle man gjort uten henne?
Og jeg hadde aldri gjettet at min lille utålmodige ramp var en slik god kosejente.
Jeg er så glad for å ha henne i livet mitt.

Jeg er både rørt, takknemlig og veldig stolt her jeg sitter. Fineste jenta mi.

7 kommentarer:

  1. åh, så kosleig. Kjenner jeg blir helt varm om hjertet selv!

    SvarSlett
  2. Nååååå, sånne koser er fantastiske!

    SvarSlett
  3. Åååå så koselig! Ingenting varmer vel mer enn det der!! Herlige lille tilde!!
    Når det gjelder Gøteborg er den en restaurant nederst på avenyen som heter el corazon som jeg har spist på flere ganger. Kjempegod mat til bra priser! Shopping skjer på nordstan eller i områdene rundt der. Glem avenyen for shipping, ikke noe å se på i det hele tatt. Haga er koselig, og en tur med båten paddan er supert for både små og store. Kos dere!!

    SvarSlett
  4. Bare så herlig =0)
    Wenche

    SvarSlett
  5. Herlig.Det er slike ting som smelter et mammahjerte helt.

    SvarSlett
  6. Dette kommer litt ut av det blå og har ingenting med nettopp dette innlegget å gjøre, men jeg må bare si det. Jesper er det vakreste menneskebarnet jeg har sett noen gang! Slike øyne har jeg aldri før sett. Rørt til tårer! Alt et beste ønsker jeg dere...Hilsen Madeleine 24 år

    SvarSlett
  7. Så herlig, fantastisk og søt hun er, hun snuppeluppa di. Ikke noe er bedre enn kos som kommer fra de selv, som du skriver.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)