tirsdag 25. mai 2010

Sliten

Tilde er fortsatt syk, og viser ingen tegn til forbedring.
Jeg kjenner at jeg mangler energi til å gjøre annet enn å sove eller slappe av om kvelden, så derfor har jeg ikke orket å blogge noe.
Tilde har nemlig våknet veldig tidlig de siste nettene, sånn ca kl 3, og gråter og er så lei seg i flere timer, før vi da står opp ca 6.
Ikke så lett å være verken liten eller stor da. Man får jo ikke akkurat overskudd av så lite søvn.

Jeg kommer sterkere tilbake, når vi er friske og energien er mer tilbake, akkurat nå er jeg bare veldig sliten og lei sykdom.

11 kommentarer:

  1. Masse masse go bedring t litjmor!

    SvarSlett
  2. Å nei :( Ikke noe gøy når de små er syke. Mange ønsker om god bedring til lillemor fra oss!! Og så håper jeg at alle får en god natts søvn snart. Klem

    SvarSlett
  3. Huff så utrolig slitsomt! :(
    Skjønner godt at du prioriterer alt annet enn blogging når ting er på det viset!
    En stor god klem til deg og masse god bedring til Tildemor!

    SvarSlett
  4. Ikke det minste rart at en blir tom og sliten.
    Ønsker dere god bedring. Håper det snur snart.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  5. Huff da, stakkar liten. Og det er heller ikke lett å være forelder i en slik situasjon. Søvn er noe av det viktigste, man fungerer jo ikke uten...
    God bedring til lille Tilde og god søvn til dere voksne!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. God bedring til dere. Jeg er selv skyldig i lite tilstedeværelse på nett for tiden, men tenker ofte på deg. En god-bedring klem til Tildemor. Håper hun blir bedre snart.

    SvarSlett
  7. God bedring til veslesnupp!

    SvarSlett
  8. Masse god bedring til Tildus fra oss, er så slitsomt når sånt pågår:(

    SvarSlett
  9. God bedring Tilde!

    Inger K og David

    SvarSlett
  10. Sender masse god bedring ønsker til Tilde:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med jobb, så fantastisk at du fikk den du helst ville ha! Og god bedring til lillemor, håper hun er i farta igjen snart. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)