søndag 20. november 2011

Dunderly

For litt siden fikk jeg en hyggelig mail om jeg var interessert i å teste ut en ny serie, Dunderly.
Syntes det hørtes kjempespennende ut, og takket ja.
Etter noen dager hadde jeg en pakkelapp i postkassen, og gleden var stor da jeg så alt det fine vi skulle teste ut. Gleden ble bare større da Tilde virkelig elsket disse produktene, og dette passet oss midt i blinken.
Dunderly er en helt ny verden, full av monstre, og serien inneholder skjønnlitterære bøker, pedagogisk materiell, musikk, lydbøker, leker, spill og apper.
Målgruppen er barn fra 2–8 år.

Vi fikk både bøker, lekefigurer, musikk, og aktivitetskort.

Vil anbefale og se på nettsiden deres, HER

Tilde, som er en vitebjærlig 2,5 åring la sin elsk på monsteret Moi. Ikke så rart det, Moi er rosa, og alt som er rosa er jo bra i Tildes verden.
Men Moi er også et lite monster, og Tilde kjente seg godt igjen i ting Moi gjør. 
Noe som er veldig morsomt når vi leser Moi-boken vår. "sånn gjør jo Tilde å".
Dessuten er boken om Moi så lettlest, at hun fint kan "lese" selv. Bildene sier det meste, og hun forteller ivrig fra hver side hva lille Moi gjør.
Dessuten oppdager vi stadig noe nytt når vi leser, bildene blir til en ny fortelling.

 Tilde forteller.


Da er det ekstra morsomt med slike figurer som fulgte med, så kan vi leke at vi er Moi, eller Modika, eller Bulder. For det er mange forskjellige monstre med i Dunderly. Og jeg vil tro at de fleste barn vil kjenne seg igjen i et av disse monstrene. Du kan lese mer om de her.

Musikken er også svært fengende, og jeg tar meg selv i å nynne til mange av sangene flere ganger om dagen. Tilde synger mest om Moi, naturligvis. Musikken var et friskt pust i vår "æ vil hør på bamsefar en gang te-"verden.

Vi har dessverre ikke fått testet ut aktivitetskortene enda, men jeg har selvfølgelig tittet på de, og liker virkelig det jeg leser. Mange flotte forslag til ting man kan finne på.
Er nok ikke lenge til vi får testet disse ut også.

Vil virkelig anbefale Dunderly. Vi ble forelsket.
Har allerede vært på nettiden og bestilt flere julegaver.






// Reklame

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)