torsdag 29. april 2010

Telefonsurr.

Telefonen min har blitt ødelagt (ikke gi mobilen din til en 11.mnd gammel unge som kaster den fra stellebordet rett i badeflisene, gang på gang), og siden jeg ikke er så smart, så har jeg lagret alle telefonnummer på telefonen min, og ikke sim-kortet. Heldigvis har jeg da ikke mistet alle, men en god del. Hjelpes, jeg føler meg plutselig litt ensom.

Kan dere som leser min blogg, som også ringer meg, tekster meg etc. sende meg nummeret ditt på ny? Jeg har vært så heldig at jeg har fått lånt meg en telefon, men skulle så gjerne hatt noen telefonnummer på den også ;-)

Pretty please.

2 kommentarer:

  1. Hei! Skulle akkurat til aa sende deg en mail for aa spoerre om hvordan du fikk til fargepunkter paa svart/hvit header'n din, men saa fant jeg ut av det selv! :)

    SvarSlett
  2. hehehehe samma har skjedd her. Våkna en dag og siden det har jeg ikke hadd noe lyd på telefonen min. Kan høre musikk og videosnutter, men ikke når jeg får melding og når det ringer. Den har blitt sutta på og kasta for mye i gulvet tror jeg. Var uansett en drittelefon, men må jo vente helt til juni for å få kjøpt meg en ny:(

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)