torsdag 14. oktober 2010

Snart helg.

Skal prøve å være litt mer positiv enn forrige innlegg, selv om jeg kanskje er på samme sted i dag også. Kanskje litt mer positiv allikevel, bittelitt? 
For snart er det helg, og jeg gleder meg sånn. Helg er så deilig. Særlig når man har litt planer og tror at helgen skal bli kjempefin. Og det blir den nok :)
Kjærestemannen skal ha guttekveld med et tonn øl, og etterfulgt av konsert med gruppen Kvelertak, så jeg og Tildus drar på besøk hos søsteren min og overnatter der i stedet. Tror ikke Kvelertak-vorspiel høres så veldig festlig ut nemlig ;-)
Og på lørdag har jeg store planer om å shoppe masse. Til meg selv, og ikke bare til Tildusen min. Gledings sier jeg bare! Ellers tror jeg det blir mest avslapning og Tildekos i helgen. Jeg føler jeg ser henne så lite hver dag, så helgene blir veldig viktige. Familietid er hellig, koselig og knall :)

 For som dere ser, så er vi en fantastisk fin familie, som er svært fotogene ;-)


Bildet er tatt av fotograf Mona Nordøy.



Edit: Jeg vant forresten enda en give-away i dag, og det ble jeg såå glad for. Sjekk ut denne bloggen, jeg har akkurat oppdaget den, og liker den veldig godt.  Sheneligans har KUL smak. 
(Jeg ønsker meg stor paraply- bildet, det var skikkelig tøft.)


7 kommentarer:

  1. Hoho! Det bildet var jammen ikke verst! Vi flirer godt i stua her nå :)
    Men ja, dere ER en fantastisk fin familie!

    God helg, kos dere!

    Klem

    SvarSlett
  2. Håper dere får en kjempefin helg og at du finner litt å shoppe til deg selv også. Jeg ender alltid opp med å bare handle til guttene mine, de er liksom så fine i alt!

    Du vant forresten i Give-Awayen min, så send meg en mail om hvilken plakat du vil ha, så får du den snart i posten!

    Klem fra meg! :)

    SvarSlett
  3. Wow, du er virkelig i vinnersiget om dagen hva gjelder giweaways! Herlig :)

    Og for et fantastisk fint familiebilde da gitt! Det må jo printes på lerret og henges i stua pronto spør du meg :)

    Ha en nydelig helg; det høres ut som du/dere har finfine planer.. og jeg hadde valgt som deg; søsterkveld framfor Kvelertak ja.. :)

    SvarSlett
  4. Knallkult bilde!!!

    Det er rett og slett til å bli glad av... :)

    SvarSlett
  5. Håper dere får en fin helg alle 3 :)

    Når det gjelder det bekymringsgenet, så har jeg fått det jeg også. Og det har slått bedre og bedre rot i meg etterhvert som jeg har blitt eldre, fått barn og mer ansvar. Av og til kan det ta fullstendig overhånd, noen ganger helt forståelig mens andre ganger mer irrasjonelt. Men uansett så tror jeg bare man må ta dagene som de kommer, prøve å gjøre det beste ut av de, prøve å nyte livet. Men det er klart det blir noen kamper med seg selv på veien, og det er dessverre ikke alle man vinner. Det er vell det som kallest å leve...

    Igjen, en riktig god helg Gøril!
    Klem!

    SvarSlett
  6. Ønsker dere en god og koselig helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Lenge siden jeg har vært på bloggen din, men det er alltid så sterkt å lese det du skriver. Og det bekymringsgenet du snakker om i forrige innlegg kjenner jeg godt igjen. Skulle og så veldig gjerne ønske jeg ikke hadde det, men det er akkurat som det alltid har vært der....og det er virkelig noe å jobbe med når en får barn. Og skjønner godt at det blir virkelig ille etter at du mistet den nydelige sønnen din. For en nydelig gutt. Og for en nydelig blogg. Takk for din ærlighet.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)