søndag 8. august 2010

Dårlig blogger.

Ja, jeg vet jeg er en forferdelig dårlig blogger om dagen.
Jeg er bare fryktelig sliten av jobbing, og at det er noe som fortsatt ikke er helt som det skal med Tilde-min.
Jeg kommer helt sikkert sterkere tilbake. Snart må jo kroppen min bli vant til jobblivet, og ikke sove-på-sofaen-etter-jobb-livet.
Og snart må jo Tilde være den gladlaksen hun egentlig er.

I morgen begynner hun i barnehage. Jeg har merket alt av klær, sko, smokker etc, og lagt frem barnehageklærne til i morgen. Litt vedmodig at jeg ikke skal være med henne første dagen, men kjærestemannen har lovt oppdageringer og bilder :)
Håper barnehagelivet vil bli veldig bra for henne.

Nå skal vi se serien "the bing bang", spise pizza og forgifte kroppen med litt pepsi max (avhengig). Tilde har allerede sovnet, og er totalt uslitt etter en aktiv dag i solen :)

Ha en fortsatt fin søndag :)

4 kommentarer:

  1. Blogging er ingen plikt, men noe du gjør når og hvis du selv vil :)

    Jeg skjønner godt at du er sliten for tiden. Det å plutselig skulle jobbe åtte timer om dagen må ta masse krefter når du ikke er vandt til det. Håper Tilda snart "er seg selv"- igjen!

    Lykke til med barnehageoppstart i morgen. Jeg husker det som både skremmende og spennende, og en smule vemodig at hun ble så stor at hun ikke skulle være hjemme hele dagene lengre. Men man blir fort vandt til det. Jeg er sikker på at Tilda kommer til å få det flott der!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Hei Gøril! Da jeg kom hjem fra ferie sent i går kveld, ventet en kjempekoselig pakke på meg i postkassa - jeg ble så glad! :) Dog ble jeg litt trist da jeg åpnet den og så at deler av innholdet ikke hadde tålt postgangen. Det søte glasset med stearinlys var knust i tusen biter :( Da var det godt å vite at der også fantes søte blomsterservietter til å tørke tårene med, og en deilig såpe som kunne friske opp fjeset i ettertid ;) Denne gaven blir nok brukt i høst, og jeg gleder meg! Tusen takk! Snart blir det gavedryss hos meg også! Ønsker deg en fin dag :) :)

    SvarSlett
  3. Barnehagejente allerede? Tiden går så fort! Håper det gikk fint med barnehageoppstart og at formen kommer seg. :)

    SvarSlett
  4. Håper det gikk bra med barnehageoppstarten for Tilde, og at hun snart er i godform igjen.
    Og ikke ha dårlig samvittighet for bloggingen din. De fleste leserne dine har vel småbarn og jobb selv, og vet godt at det krever sitt.
    Stå på og ta vare på deg selv ;) ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)