fredag 6. april 2012

Mie


 Mie.

Heldigvis har hun blitt en smilende og glad baby, er glad de første månedene er over.
De var så slitsomme, for både store og små.
Men nå begynner vi å bli bedre kjent, og er trygge på hverandre. Deilig. 
Det er lettere å nyte babytiden når den består av latter og smil.
 
Lik både Jesper og Tilde, men mest lik seg selv, som de aller fleste er ;-)
Hun har arvet Jespers øyne, noe som er veldig koselig. 
 
vakker, sterk, smilende, trøtt, utålmodig, mammadalt, sint, uredd, god, aktiv og min.

Babytiden er så koselig, men også slitsom.
Vi koser oss, men jeg er glad dette er min siste...  ;-)





32 kommentarer:

  1. Vakker. Det slo meg i går at øynene var like Jesper sine. Men jeg ser mye Tilde i henne også!

    God langfredag :)
    Klem fra Ena

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hun er lik begge synes jeg. En god blanding.

      Slett
  2. Det slo meg også, at hun har arvet Jespers nydelige øyne, og det før jeg så at du hadde skrevet det;) hyggelig med søskenlikeheter, men like hyggelig med ulikhetene!! Det er jo det som gjør oss til dem vi er...ha en fin påske skjønne deg, og kos deg med de enda skjønnere barna dine. Jeg jobber, men fint det også! Klemmer fra en som er glad du har begynt å blogge igjen:-)))

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig koselig at hun har arvet Jespers øyne, da de var verdens fineste synes jeg!

      Slett
  3. Hvilken herlig frøken. Å så lik på Jesper :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, lik på fineste Jesper er hun.

      Slett
  4. Herlighet så stor hun har blitt, og så nydelig hun er. Har nok mye fra sine finfine storesøsken ja, så morsomt å se likhetene, samtidig som hun er jo helt spesiell hun også. Vakre barn er dere gode på i allefall <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi er ganske god på å få fine barn ja, enig der ;-)

      Slett
  5. SÅ koselig å komme hjem fra hyttetur, logge seg på nettet og se at du har skrevet noen innlegg igjen. Ønsker deg velkommen tilbake, og uansett hva du skriver om så kommer jeg til å lese. Klem til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du vil følge med. Jeg følger deg også vettu, med de fineste bildene.

      Slett
  6. Hei Gøril!
    Så koselig at du er tilbake her!!;)
    Veldig koselig å lese de nyeste innleggene dine! Lo godt av strenge Tilde, som kjeftet på deg fordi Mie gråt!!;) Så herlig hun er!!
    Og så stor vesle Mie har blitt, tiden FLYR!!
    Jeg liker godt å lese bloggen din, både de triste og de glade innleggene, det setter ting i perspektiv, iallefall for meg som ikke har vært igjennom det du har!
    Gleder meg til å lese bloggen din videre!
    Stor Påskeklem fra størstepia

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, tiden flyr virkelig!
      God påske til deg også, håper dere snart er friske.

      Slett
  7. Ååå så glad jeg ble når jeg oppdaget at du hadde lagt inn nye innlegg! Dette har jeg venta lenge på :) Har følgt med deg fra starten av... Smilt og grått av innlegg... Er virkelig den beste bloggen jeg noen gang har lest!

    Håper virkelig du fortsetter fremover. Tror jeg, som mange andre "trenger" denne bloggen. Er virkelig en stor ære å få ta del i livet ditt, og få høre om de fantastiske ungene dine :) Fineste Jesper, Tilde og Mie <3

    Du lurte litt på hva du skulle skrive om, hva vi ville lese. Jeg syns du skal skrive om akuratt det som faller deg inn. Jeg har likt hvert eneste innlegg jeg.. glad-innlegg, eller tankefulle triste innlegg.

    Godt å ha deg tilbake Gøril!! Gleder meg til å følge deg videre :)

    Ha en fortsatt fin fin påske videre med familien!

    Klem! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så koselig kommentar!
      God påske til deg, klemmer.

      Slett
  8. Ååå så godt å høre hvordan det går med dere!!! Utrolig artig å se hvor sinnssyk lik Mie er søsknene sine.. En skikkelig blanding av både Jesper og Tilde! Nydelig! :D

    Håper du fortsetter å skrive om hverdagen - når det passer seg! Spiller ingen rolle hva du skriver om.. Men er såå koselig når du legger ved et bilde eller to :)

    Klem Helene fra Horten!

    SvarSlett
    Svar
    1. Du, er det du Helene som likte mew så godt? Som hadde helenes notatsalat? Hihi :-)

      God påske!

      Slett
    2. Notatsalat - der har du meg! Var tider det.. Var Lorraine for alle penga den gang! ;)
      Er så godt å ha deg "tilbake" her på skjermen! Ha nå en super koselig søndag og hygg deg med familien! Ser allerede frem til neste update! Har jo en liten gutt på 4,5 år selv, så kjenner meg godt igjen i mange av innleggene dine..! Håper du fortsetter å skriver for all evighet!
      Stor klem :D

      Slett
  9. Fine jenter du har <3 Og skal si Mie har vokst siden sist vi "så" henne! Utrolig hvor fort tiden går..har plutselig ikke baby selv lenger da minstemann har blitt 17 måneder. Nevnte for min kjære at vi er dømt til å få en til..ikke nå,men om noen år og fikk bare et fortvilet blikk tilbake med et sukk "har vi kommet dit nå?" :-p

    Håper vi hører mer ifra deg:-)

    Kos dere videre i påsken

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kjenner at jeg er veeeldig ferdig med flere barn, tre er nok, men det er veldig koselig ja. Nå skal jeg prøve å nyte tiden med baby og turboTilde, samtidig som jeg gleder meg til å få litt Gøriltid.

      Kos deg med dine, plutselig sitter du med kul på magen vettu ;-)

      Slett
  10. Så koselig å se innlegg her igjen.
    Du er så flink til å skrive og jeg liker godt å lese om jentene dine, og om Jesper.
    Jeg har barn på samme alder som dine jenter og jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver om :)
    Håper du fortsetter. Bloggen din er først i bloggleserekka mi, og jeg har sjekket hver dag siden du tok pause :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Marte, så hyggelige ord. Takk!
      Håper du får en fin dag. Klem.

      Slett
  11. Herlighet, så skjønn hun er! Og de nydelige øynene som liger sånn på Jesper sine.

    Jeg er også utrolig glad for at du skriver igjen. Jeg har fulgt deg veldig lenge, men har lest mest og skrevet lite (kremt... fikk det ikke til heter det vel *flau*)

    SvarSlett
  12. HURRA!!! You're back!! Ble så glad når jeg så at det var liv i bloggen din igjen! Har savna deg! Keep on Bloggin' please! :) Så flott med en blogg som beskriver livet som det det er - litt av alt - og du har jo hatt mye mer enn de fleste... Men del med oss! Ha en deilig påske videre! Klems fra Ingunn :)

    SvarSlett
  13. LYKKE!! Så hyggelig det var å se du har startet opp igjen, hadde ikke gitt opp- stadig innom.

    For noen nydelige barn du har! Utrolig.

    Martine

    SvarSlett
  14. Ingunn, Nita og Martine;
    Takk for så fiine kommentarer!!

    SvarSlett
  15. Jeg synes det er skjønt med små babyer, men jeg liker nok også best når de er litt større - det er mye som er slitsomt i babyperioden..
    Du har flotte barn! Og det er så hyggelig at du er tilbake:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Babytiden er mindre glamorøst synes jeg ja. Det er liksom mer stas når de blir gamlere og vi kan kommunisere på litt andre måter ;-)
      Og ikke minst lettere når de spiser selv etc.
      Jeg er nok en av de som gleder meg til hun er litt eldre, men skal prøve å nyte babyen min også. Mens jeg kan!
      Gleder meg mest til hun har tenkt å sove litt mer enn to timer i strekk!

      Slett
  16. Er som jeg skulle skrevet det selv Gøril, syntes også babytiden har sine utfordringer. Jeg har selv en Thilde på 4 og Ada på 7 mnd. Men det stokker seg nå, så koser meg mye også. Fineste Mie, dere har virkelig tre vakre barn! Så gøy å se hvor store både Tilde og Mie har blitt siden sist.

    SvarSlett
  17. Jippi! Endelig er du tilbake:) jeg synes du skal skrive om det du tenker på jeg, det er vel akkurat det som gjør denne bloggen så bra? At innleggene kommer rett fra hjertet<3 superhappy for at du er tilbake er jeg iallefall!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt at du vil ha meg tilbake.
      Takk :)

      Slett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)