fredag 27. april 2012

Soving.

Jeg har begynt å jobbe litt igjen. Skal si det er hektisk i hodet mitt.
Jeg kjenner kroppen min ikke har jobbet på lenge.  Jeg er ikke tilstede på kveldene.
Etter barna har sovnet, så skal jeg fortelle dere at det gjør jeg også. Sover som en stein.
Og jeg nyter det.

I går sovnet jeg 19.00.. Sov til jeg stod opp for å dra på jobb i dag. Fantastisk deilig å føle seg litt uthvilt.

Så blogging har naturligvis blitt nedprioritert i det siste, jeg har jo bare sovet..

Nå er det godt med helg kjenner jeg, jeg skal virkelig prøve å gjøre noe annet enn å hvile øynene.
Gleder meg enormt til å susse ekstra mye på kjærestemann og verdens fineste små troll.


Men det er helt fantastisk å sove, hva er bedre enn det? Foruten sussing på kjærestemann og barn?
Kjenner jeg ofte gleder meg til å legge meg, sove er godt. Akkurat når jeg skriver dette, så gleder jeg meg til å legge meg under dyna, og forhåpentligvis drømme gode drømmer, og kanskje få sove mangemange timer.
Noen flere som er glade i å sove?

Men når jeg blir litt mer vant til hektiske jobbdager (koser meg veldig på jobb altså, handler jo ikke om det), så skal jeg i allefall gjøre noe annet på kveldene enn å fall i dyp koma. Da skal jeg være flink blogger. Håper jeg.

I kveld har vi planlagt litt sommerferie. Gleder meg veldig til sommeren kommer.
Ser sånn frem til å kunne gå kledd i shorts, ta en is, kjøpe ny solkrem, ballerinasko, utepils, bade ute, sol, singlet, sommerdyne, sommerkjole, blomst i håret, solbriller... Åhh, gleder meeeeeeg.
Hva skal dere i sommer?

Jeg kommer sterkere tilbake neste uke. Da er det null jobbing og da regner jeg med at jeg har mer våkentid ;-)




1 kommentar:

  1. Åh...kommer sommerværet?.... 2 dager i shorts så er det på med langbukse. Huff... ser dårlig ut. Men vi har funnet ett lite "paradis" i sydensland, hvor små og store har det helt topp :)

    I.K

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)