tirsdag 16. februar 2010

Om noe helt annet.

Etter Jesper døde har jeg ikke kommentert en eneste blogg av de jeg følger. Jo, jeg har vel kanskje lagt igjen en kommentar. Men bare en. Jeg har ikke orket, ikke hatt energi og ikke visst hva jeg skulle ha skrevet.
Før så skrev jeg daglig kommentarer, nesten til alle jeg følger, og nå har jeg bare lest og ikke lagt igjen et eneste ord. Føler meg litt frekk, som leser deres tanker og ikke viser at jeg har lest de.
Jeg vil dere skal vite, mine gode bloggvenner, at jeg kommer sterkere tilbake, og at jeg leser og koser meg med bloggene deres. Så selv om dere ikke har hørt fra meg i det siste, så betyr det ikke at jeg har glemt dere.

Jeg ville bare si fra.

7 kommentarer:

  1. Jeg syns det sier mye om deg som menneske Gøril at du selv i din tyngste sorg tenker på de rundt deg.

    Koselig at du fortsattt leser bloggene:)Du har jo alltid vært så flink til å kommentere, så du har nok litt å gå på skal du se.

    Sender en stor klem til dere:)

    SvarSlett
  2. Vil bare sende deg en tirsdags klem Gøril!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Ingen kommentarer forventet, kjære deg. Jeg leser jo din blogg og kommenterer altfor sjelden. Veldig glad i deg, snupp!

    SvarSlett
  4. DET skal du ikke tenke paa. Jeg haaper og tror at INGEN har forventet noe som helst i form av kommentarer fra deg disse dagene. Du har hatt mer enn nok aa tenke paa, og skal vel ikke ha daarlig samvittighet for det. Jeg skjönner deg totalt. Du maa bare pröve aa kose deg med blogglesning og annet og saa kommer du tilbake naar DU er klar, ikke naar du föler at du maa.
    Jeg forventer virkelig ingen kommentarer, det skal du vite. Jeg er inne og leser hos deg ogsaa hver gang det kommer nytt innlegg. Ikke heller alltid jeg faar lagt igjen kommentar da, men jeg tenker veldig mye paa dere.
    Ha en god dag Göril!
    Og glad for at luen ble bra da:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Det skal du da ikke tenke paa! Ta vare paa deg selv du!
    Bildet av Tilde med roed smekke lenger ned her er jo bare saa nydelig!! :) Begge jentene mine hadde ca like mye haar som henne da de var den alderen! Hihi!

    Klem fra Marie

    SvarSlett
  6. Så søt du er, Gøril!! Det må du da virkelig ikke tenke på :) Du har jo som du sier alltid vært så flink til å kommentere, og det er jo utrolig koselig, men det er nok INGEN som forventer at du skal ha tid og ork til det i disse dager.
    Jeg følger mange blogger selv, men har ikke tid til å kommentere alle daglig. Så da legger jeg igjen spor etter meg når jeg føler at jeg har tid, og når jeg har noe å si :)

    Stor klem

    SvarSlett
  7. Ja, det var jo på grensen til frekkhet, det tenkte jeg på mang en gang! Som straff må du lage deg en kopp kaffe, legge beina på bordet og bare tenke på deg selv i minst 5 minutter.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)