torsdag 3. februar 2011

Dansedronningen

Tilde, hun elsker å vise seg frem. Særlig om vi har besøk, da må alle øyne rettes mot henne.
Hun vil være midtpunktet og er i sitt ess når hun får oss voksne til å le.
I dag begynte hun med sitt nye danseshow, som inneholder hopping (uten å kunne hoppe selvfølgelig, så det ser bare veldig merkelig ut, men hvem kan nekte når hun sier "æ hoppe"?)

Dansen har også mange andre fiffige moves, det er å kaste seg i gulvet, snurre rundt og rundt, legge seg ned og late som man slår seg, å åle seg fremover og bakover, vifte med fingrene mens man roper "au i finger"
Altså, det er dette som er den nyeste trenden innen dans.


Jeg må bare si at mitt favorittbilde er det øverst til høyre. Det var det aller siste hun gjorde innen dans i dag, for å si det sånn. Tatt like før hun deiset i bakken og "færdi danse".
Jeg vet ikke om hun trodde det stod noen bak henne for å ta i mot, hun er jo uredd alt, så aner ikke hva som foregikk i det vesle hodet akkurat da hun tok det siste dansetrinn, men jeg ler godt av bildet.

Ikke noe å si på humøret heller :)
Verken for den lillle eller oss var så heldige å få se dette showet fra start til ende ;-)


Fineste, rareste, morsomste, vakreste, godeste Tilde

15 kommentarer:

  1. For noen herlige gledesspredende bilder av vakre, morsomme Tilde!!!!

    SvarSlett
  2. Hehehe, herlig!! Det ser jo ut som hun danser limbo på det ene bildet, hihi :)
    Daniel elsker også oppmerksomhet når vi har besøk her hjemme. Da er han helt i hundre og leketeltet hans kastes veggemellom..

    SvarSlett
  3. Hun er så nydelig!!:) Hun har et så herlig blikk:)

    SvarSlett
  4. He he, så hærlig :)

    SvarSlett
  5. Bare herlig !!!!
    Skikkelig hjerteplaster.
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  6. Herlig..Ønsker dere en god helg:)

    SvarSlett
  7. Hun er så herlig!!!
    Alle de flotte bildene av en smilende Tilde og beskrivelsene dine som følger, lokker alltid smilene frem hos meg også :)

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  8. Fantastiske bilder! :)) Så flink hun er, og herlig!

    Håper du får en helg, og at alt er bra med deg <3 Tenker på deg!

    GODKLEM

    SvarSlett
  9. Hun er virkelig herlig, og min favoritt var definitivt det samme som din! :)

    SvarSlett
  10. Herlige bilder av ei herlig jente! God helg!

    SvarSlett
  11. Så nydelig hun er *smelt* Sitter her å smiler for meg selv jeg nå :) Også så flink til å prate hun er da. Her er det bare eh-eh, se der det går i.

    SvarSlett
  12. Utmerkede bilder. Hun er nydelig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)