fredag 25. februar 2011

Fredag.

Tusen takk for så mange fine tulipantips. Mine har nå stått opp fra de døde takket være dere, og lever i beste velgående. Flotte saker altså.
Ser ut som det hjelper masse å sette de på et kjølig og mørkt rom på natten ja. Supert at jeg fikk lære noen nyttige blomstertips.

Ellers så har jeg ikke tenkt å slutte med bilder på bloggen min, ser at det er flere som lurer på det. Har fått spørsmål på mail og i kommentarfeltet om akkurat dette. Det kommer bilder, bare ikke så ofte som før kanskje.
Er helt enig at det er mer givende å lese en blogg med bilder, men det er altså ikke bildene som vil være hovedfokuset i min blogg uansett. Jeg har bloggen for å skrive.
Men dette har vel kanskje aldri vært en blogg som følges for bildenes del allikevel?

Ellers er formen skikkelig dårlig om dagen. Æsj. Har avlyst to lunsjdater jeg gledet meg masse til denne uka, men klarer bare ikke annet enn å ligge i sofaen og slumre. Hater hater hater formen min om dagen. Men det kommer vel bedre dager om ikke så alt for lenge. Jeg må bare klage litt, som vanlig ;-) Godt å få ut litt gruff vettu.
Planen for i dag blir derfor å ligge helt rolig på sofaen og gjøre ingenting til jeg skal hente verdens beste i barnehagen tidlig i dag :)

Helgen er full av planer, og det er koselig. Hva skal dere gjøre?

Tilde trasser veldig om dagen, så lenge det er bare jeg og kjærestemannen hjemme i allefall. Da er det kort vei fra himmel til helvete. Hun er i en veldig fin alder nå, der hun lærer masse nytt hver eneste dag, prater i ett sett, og tester oss ut, men trassen har jeg ikke noe til overs for bestandig. Det er jo fint at hun trasser, man skal jo det, og det er jo slik barn er, men det er allikevel ganske slitsomt.
Tilde blir derimot bare blid og lykkelig når vi har besøk/er på besøk. Da skal hun vise alt hun kan, tulle hele tiden og hun elsker å få den fulle oppmerksomhet.
Da har hun ikke tid til å trasse, så jeg lurer på om vi skal planlegge besøk hver eneste dag fremover ;-)

Dette ble egentlig et innlegg som ikke handlet om noe, men følte for å komme med en liten oppdatering, da jeg ikke tror det blir noe blogging før over helgen. Tar ofte bloggfri i helgene nemlig, da er det andre ting som prioriteres.

Ha en flott fredag. Her skinner solen ser jeg. Vårfølelse.

7 kommentarer:

  1. Blomstertips trenger virkelig jeg også. Takk for det.
    Jeg er innom å titter med eller uten bilder. Ha en fin dag, klem fra Kine.

    SvarSlett
  2. Jeg leser definitivt bloggen din primært pga ordene dine, bilder blir bare en finfin bonus på toppen av kransekaken for min del :)

    Rart det der med at småttisene gjerne er i storslag når det er gjester tilstede men småtroll når man er alene; kjenner til den!
    Et annet fenomen hos oss er når vi sier til barnevakten "Han er ikke noe glad i å bli skiftet på også kan han bli litt sur om han må ha på smekke og når han skal legge seg".
    Men skjer dette med barnevakten? Åneidadu! Blidere unge under skift/leggings/smekkemåltid skal du lete lenge etter!!! :)

    Ha en aktiv (så godt som er mulig når man er i dårlig form) med besøk og barn og kjærestemann!

    Klem fra hovedstaden :)

    SvarSlett
  3. hehehe trassen blir værre:-) Elias blir 3 nå i mars og han har nådd nye høyder i det siste:-s Og enda værre blir det sies det...

    Planer for helgen? Cruise nybil? for den får vi i dag:-D En splitter ny Opel Insignia. Bestilte den i november i fjor da vi fant ut at det å få en småttis til tok enda mer plass i bila. Gleder oss ekstra mye da vi har bestemt alt på bila selv og dette er første gangen vi kjøper en helt ny en.
    Så nå selger vi gamlebilen. En peugeot 307SW.Løp og kjøp! hehehehe:-p

    Ha en finfin helg:-)

    SvarSlett
  4. Heia!

    Godt med et innlegg fra deg igjen. Elsker bloggen din, du skriver så levende og ærlig ehele tiden.
    Er dy syk på noe vis for tiden? Eller er det savnet etter Jesper som gjør deg syk?
    Gooooood klem til deg

    Mona

    SvarSlett
  5. Leser bloggen din jevnlig, selv om jeg ikke alltid får summet meg til å legge igjen kommentarer. Vil bare si at jeg er så glad for at du fortsetter å blogge. Elsker ærligheten din!! Jeg syntes det er så viktig å snakke sant om livet. Det er ikke å klage. Noen dager er tøffe, og du har sannelig fått alt for mange av dem. Og det du skriver om trass kjenner jeg så igjen. God helg!!!

    SvarSlett
  6. Vil bare ønske deg og dere en god helg og håper formen din blir bra snart!!

    Og så må jeg bare signere Heidi over her. Hun sa det så fint!

    SvarSlett
  7. Jeg er inne på bloggen din fordi jeg vil lese det du skriver. Jeg kommer ikke til å stoppe å lese den om du bestemmer deg for å droppe bilder helt. Samtidig synes jeg det er veldig hyggelig å se på bildene av de fine barna dine når jeg er innom her.

    Jeg har en datter som er et par måneder yngre enn Tilde og hun er også midt i trassen. Når vi skal skifte bleie her hjemme blir det verdenskrig hver gang. I barnehagen er det visst den enkleste sak i verden. Vi får tenke som så at de er 100% trygge på oss og derfor tørr å teste våre grenser.

    Håper formen din tar seg opp og at du og din familie får en strålende helg med mye god tid sammen!
    Klem fra trofast leser i Oslo

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)