mandag 7. desember 2009

Et lite hjertesukk fra trøttesen.

Tildepus, du Tildepus.

Når du tror at dagen begynner kl 01.30, så tar du feil. Det nytter ikke tro at mammaen er klar for å stå opp da altså. Det nytter heller ikke å skrike eller sutre, for mammaen i dette hus står ikke opp allikevel på den tiden av døgnet.
Nei, kjære Tildemor, det nytter heller ikke å le og smile og være superglad, mamma faller ikke for det trikset.
Og det er ikke så snilt å klore, lugge, klype og slå mammaen din i ansiktet heller, hun står ikke opp av den grunn. På natta så pleier man å sove skjønner du lille venn, du slipper ikke fordi om broren din heller ikke sov i natt. Mamma har bestemt at du skal sove hele natta hun.

Ahh... Tilde har vært våken siden 01.30 i natt, og jeg kjenner at jeg er så trøtt at jeg muligens selger henne til høystbydende på FINN.no. ;-)

*gjeeeeesp*

4 kommentarer:

  1. Huff da!!!
    Sånne netter er så utrolig slitsomme og jeg skulle virkelig ønske at det bare var å fortelle de små at nå er det natt så nå må de sove! Men så enkelt er det dessverre ikke...

    Håper at du får sovet litt i dag da, og at neste natt blir bedre!

    Og når det kommer til Finn.no så hadde jeg garantert lagt inn bud om det ikke var for at jeg hadde William. Har egentlig mer en nok med 1 og tror ikke jeg hadde blitt en god tvillingmor :-S

    SvarSlett
  2. Uff aa uff... Det hÖres ut som en veldig sövnlös natt. Hadde du lagt henne ut paa FINN hadde jeg kjöpt henne:)
    Saa kunne hun fatt sjarmere mine to gutter!
    Ha en riktig fin dag og haaper du faar hvilt deg masse i löpet av dagen...!
    KLEM!

    SvarSlett
  3. Huff, sånne netter er håpløse! Og ikke langt unna vår virkelighet for tiden... Jeg har liksom tenkt at det er tennene som har skylda jeg, men det er kanskje bare alderen?

    Håper dere får ei bedre natt i natt, Gøril!

    SvarSlett
  4. Ingen tenner her i allefall Aina, hun er nok bare trassen og usjarmerende ;-)
    Håper dere også får ei god natt:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)