tirsdag 29. desember 2009

Jespers form i dag.

Jesper havnet på sykehuset i dag, da pulsen ble alt for høy og metningen alt for lav. Han slet voldsomt og var sliten. Det hjalp nok å få litt oksygen, jeg følte han ble litt bedre. Ikke at metningen ble så mye bedre, men litt hjalp det.
Han er fortsatt innmari sliten, men i dag reagerte han da det ble tatt blodprøve. Det var for meg et stort HURRA. Han har vært helt apatisk til alt, og ikke brydd seg om noe egentlig.
Men jeg kjente han litt igjen da han rykket til i kroppen da blodprøvedama stakk.
Også smilte han så tappert da pappaen lekte litt med han. Det var ikke lett å se at det var et smil da, øynene halvt lukket igjen nesten og munnen rørte seg nesten ikke. Men vi som kjenner han, vi så det :)

Han er flink å hoste nå, ser ut som han henter ut enda fler krefter og kjemper seg gjennom dette også. Han er jo så sterk, den aller sterkeste.

Synes det var så vondt å dra fra ham på sykehuset i kveld, men vi må jo sove. De ringer jo om det er noe, og han har verdens fineste og beste nattevakt fra sykehuset som passer han i natt, så han er i de beste hender.

Jeg har mer tro på at han vil være her nå, enn jeg hadde i går. Jeg synes jeg ser en fremgang. Jeg håper at det er reelt og ikke bare ønsketenkning.
Jeg skal finne sengen nå, det er slitsomt å være på sykehus hele dagen, og vi skal dit før kl 07.00 i morgen. Håper Tilde bestemmer seg for at det ikke er tullenatt i natt ;-)

I morgen satser jeg på at han er klar for å være med hjem igjen, og at vi sammen kjemper oss gjennom virus og alt dritt som skal trenge seg inn i Jespers kropp.

Takk for alle kommentarer. Det varmer og betyr mye for meg. Tusen takk.

11 kommentarer:

  1. Kjære Gøril! For en kar du har, som kjemper det han kan!!! Han er en helt! Håper han er frisk nok til å bli med dere hjem i dag. Alle gode tanker til dere.

    Klem fra Inger K og David

    SvarSlett
  2. Dette va godt å høre på en onsdags morgen:) Håper alt er vel med dere.

    Hilsen Cicilie og Elias

    SvarSlett
  3. Sterke, tapre lille Jesper! Håper han fortsetter å vise framgang i dag. Tenker på dere.

    SvarSlett
  4. Kjemperen Jesper!:o)
    Han virker så sterk og tapper fine gutten din, Gøril! Håper han kan være med der hjem i dag.

    Dere er i mine tanker.

    Klem, Alba.

    SvarSlett
  5. Hurra! Jeg tror han kjemper seg gjennom dette også. Sterke lille tøffingen:)

    SvarSlett
  6. Håper dagen blir god for Jesper og dere. Han er tapper og sterk, og det er jammen meg dere og!!

    SvarSlett
  7. Puster litt lettet ut etter å ha lest dagens oppdatering fra deg!!
    Fortsetter å krysse fingre og håper og tror at Jesper viser styrken sin enda en gang!!
    Tenker på dere!!

    SvarSlett
  8. Han er en virkelig fighter, gullgutten din.

    Han maa ha en vilje av staal og et sterkt oenske om aa vaere her sammen med dere !

    Haaper han kommer seg i loepet av dagen og at dere kan faa en fredfull nyttarsfeiring !!!

    Stor klem fra midtoesten

    SvarSlett
  9. Kjære Gøril!

    Har ikke lest dette før nå. Jeg håper av hele mitt hjerte at Jesper kjemper seg gjennom dette også og jeg er så glad for å lese at det har vært litt fremgang.

    Tenker masse på dere.

    SvarSlett
  10. Hei Gøril.
    Har vært innom flere ganger de siste timene for å se om du har skrevet nor nytt om hvordan Jesper har det. Tenker så uendelig mye på DEG og hvordan DU har det akkurat nå.
    Stor klem fra lille Mariann

    SvarSlett
  11. Hei Gøril!

    Jeg har også vært inne flere ganger de siste dagene for å se om du har skrevet noe nytt. Håper og ber om at Jesper kommer seg over denne kneika også. Han er så vanvittig tapper og sterk. Tenker på dere! Og håper av hele mitt hjerte at du og dine har det bra.

    Klem fra Inger K og David

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)