lørdag 23. januar 2010

Endelig helg :D

Ikke ofte jeg sier det, som er litt motstander av helg. Men denne gangen har helgen vært så fin, i allefall er den fin nå, morgendagen kan jeg ikke spå. Jesper er i fin form. Han er så rolig, og sovner av seg selv. Og nyter mamma og pappakos når han ikke sover. Smiler store smil når vi leker med han, og viser at han vil mer-mer-mer. Det er herlig når det er sånn. Og da føles ikke helgen som en belastning.

Tilde er også veldig lett å ha med å gjøre. Bare hun får sove langduppen sin så, så er hun blid hele dagen. Hun har utviklet seg i et forrykende tempo nå, plutselig kan hun sette seg opp, nesten krabber (åler seg nok mest ja), hun kan stå på kne, hun er flink å leke alene på gulvet, og hun jabber som bare det. Herlig. Er så heldig som får lov å se og være en del av Tilde. Hun viser så tydelig at mamma er best når hun er lei seg, og pappa er best når vi skal leke.

Akkurat nå har jeg det så bra som jeg kan få det. Jeg nyter tiden, tar vare på hvert sekund og minutt. Håper det varer og varer.

Nå er det middag, og noen øl, også skal jeg og kjærestemannen kose oss med film.

God lørdag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. God lørdag til deg også Gøril.
    Kos deg masse med en god film og nyt at dagen har vært så herlig.
    Det er mye mas enn kos i helgene så man må nyte godt av de dagene.
    Hilsen Mariann fra de ikke så fullt turboguttene i dag.

    SvarSlett
  2. Så godt å lese at du og dere virkelig kan nyte helgen:)
    (Jeg kjenner meg så godt igjen i det med helgene. Og det henger i fremdeles...)

    Håper denne dagen er like god mot dere som den var i går!

    God klem.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)