onsdag 14. april 2010

tankefull

Mannen har reist på jobbmøter til Oslo, og jeg og Tilde skal prøve å styre skuta alene til han kommer hjem. Heldigvis kommer han hjem i morgen, for jeg synes ikke det er så kjempefestlig å være alenemor. Selv om jeg i dag har hatt en fin dag, med masse besøk, og dermed masse hjelp.
Ja, dagen i dag har egentlig vært kjempefin når jeg tenker meg om. Gått lang tur sammen med Tildesen og mammaen min, fikk handlet litt på Bohus, og etterpå kom min søster og hennes snille kjæreste på besøk. Han vartet opp med sunn dessert, og det var helt nydelig.
Det er alltid så hyggelig med besøk, for det gjør at man får tankene på avstand.
Og i morgen får jeg jammen meg besøk igjen, og det gleder jeg meg til. Vil helst ha besøk, eller dra på besøk hver dag jeg ;-)

Det går greit så lenge det er noen rundt meg, og noe å gjøre. Det er tungt akkurat når det er stille og man er helt alene med tankene sine. Man tenker veldig når man er i sitt eget selskap.
Jeg er ekstra tankefull i dag, fordi det er mange som jeg har kjær som sliter i dag.
Jeg tenker ekstra mye på min gode venninne plomma, som mistet sin datter til døden 15.april i fjor. Tenk at det har gått snart ett år. Utenkelig, og veldig trist.

Også tenker jeg litt på meg selv, som sitter med disse Jespertankene dag ut og dag inn, og klarer ikke forstå meg på noenting. Heldigvis har jeg fått en mail fra Jespers lege om at vi snart tar en samtale, jeg har så mange spørsmål som jeg må få svar på. Noen som kverner rundt i hodet hele tiden, som jeg trenger å få bort fra den altfor lange tankerekken.
Tror det møtet blir godt, trist, men veldig viktig for meg.

I morgen skal jeg legge ut de artiklene som var i bladet HENNE for en stund tilbake. Har fått noen mail om jeg kan fortelle litt om historien vår, og da tenkte jeg at det var på sin plass, jeg er jo litt lat.
(jeg må bare vente til kjærestemannen min kommer hjem, for jeg får neimen ikke til å legge de ut selv-aaarg)

Nei, i dag kjenner jeg at jeg har ingen ork til å skrive noe særlig, stod opp alt for tidlig i dag, så skal køye snart kjenner jeg.

Vi blogges :-)

1 kommentar:

  1. Huff, var inne på venninna di sin blogg. Får vondt i hele kroppen når jeg leser det:( Det er virkelig alle foreldres mareritt det dere har gått igjennom og jeg håper aldri jeg får oppleve det.
    Blir spennende å se de artiklene igjen. Jeg har kjøpt Henne 2 ganger i mitt liv og det er de 2 gangene artikkelen om Jesper ble publisert:)

    Håper dere får en fin dag

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)