søndag 31. oktober 2010

Helger som raser avgårde.

Ja, plutselig er helgen over. Det går da så fort. Det er jo igjen et par timer enda kanskje, men det blir ikke stort annerledes enn hverdagene når vi har kommet så langt i søndagen.
Selv skal jeg jobbe i kveld, så noe helgefølelse blir det i allefall ikke. Og plutselig er man tilbake på arbeid og hverdagen har igjen begynt med sine utfordringer og sene ettermiddager.
Håper det går fort til helg. Har noen helt spesielle planer da nemlig :)

Skulle ønske helger kunne vart litt lengre. At de få dagene kunne hatt flere timer enn hverdagene. Er det noen som kunne gjort det mulig?

Vi har storkost oss denne helgen. Vært ute å spist, shoppet litt, sunget, danset, hatt mye familietid, hatt besøk av venner og barn, og vært sosiale og lykkelige. En drømmehelg.
Og tiden med Tilde er så hellig. Jeg klarer ikke se for meg at jeg skal noensinne kunne klare å reise vekk en helg, uten at hun er med. Det må jo bli hovedsavn. Særlig når jeg ser henne bare noen timer hver dag på ukedagene, så blir jo helgene veldig viktige, synes jeg.

Tror allikevel at jeg bør en gang få en dag i allefall, der jeg bare er meg, uten Tilde. Er ikke flink til det overhodet. Synes tiden med Tilde er så viktig, så klarer ikke tenke på å gjøre noe særlig uten henne.
Hønemor er jeg også, og Tildedalt. Om hovedpersonen selv er så mammadalt vet jeg ikke, men jeg er i allefall mer enn daltete etter henne.

Dårlig med bildene denne uka, men de kommer :)


Håper dere har hatt en fin helg.

3 kommentarer:

  1. Hehe, så søt du er!
    Tildedaltete - det var en flott nytt ord;-)!

    Enig med deg her, helgene skulle iallefall hatt EN dag til! Sånn at man jobbet i 4 dager og hadde fri i 3 dager!

    Man trenger nok en fridag fra barna innimellom - merker at jeg slapper mer og mer av når han er hos besteforeldrene - i starten ringte jeg de hele tiden og klarte liksom ikke å nyte at jeg hadde litt alenetid...
    Du klarer det nok skal du se, du trenger litt tid til å bare være Gøril også! Viktig det!

    Ha en kos jobbekveld, håper den går fort!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hihi jeg ler av deg nå...:) Du er da så søt da:)
    Godt å høre at dere har hatt en skikkelig koselig helg..!!:)

    Man må ta seg litt fri av og til:) Det går nok bedre enn du tror:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Ea

    SvarSlett
  3. Hihi, så søt! :-) Jeg er også en Theadalt, var borte fra henne da jeg var i Oslo fredag til lørdag. Var lenge nok det. Da hun dro til farmor på torsdag!

    Tusen takk for kommentar, og ang. headeren! :-)
    GOdklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)