onsdag 11. november 2009

Dagen i dag..

I dag har det vært litt hektisk, men nå begynner freden å senke seg her i huset.
Jesper er på avlastning til fredag ettermiddag og Tilde sover godt nå, og det er helt rolig her hjemme.
Kjærestemannen driver å laster ned House *sikle* og jeg har tent telys i hele leiligheten, det blir veldig stemningsfylt med levende lys synes jeg. Håper vi får en fin og rolig kveld, kjenner det er litt etterlengtet. Skulle ønske jeg hadde vært å handlet inn litt godis først ;-)

For å starte med starten først da, så var lille Tildusen hos manuellterapeuten sin i dag. Hun fant ingen flere skjevheter, men skal tilbake i desember for en siste sjekk. Hun syntes Tilde var fin, og det er jeg jo såklart enig i.
Etterpå bestemte jeg og kjærestemannen for å spise en bedre lunsj i byen, og jammen fikk jeg ikke handlet meg en ny vinterjakke i samme slengen, og litt ullklær fra Nøstebarn til Jesper.. (hysj, hysj, ikke si noe til sparehodet mitt).

Mamma og pappa skulle passe Tilde en liten stund i kveld, for i dag var den O'store MR-dagen. Det gikk veldig greit, bråkte veldig da, men jeg døde ikke av klaustrofobi som jeg trodde i utgangspunktet. Hjemme gikk det ikke like greit, for Tilde klarte ikke legge seg uten mammaen eller pappaen sin, og var ganske tårevåt da vi kom inn døren.
Heldigvis roet hun seg med en gang hun kom til meg, og sovnet ganske raskt etter jeg la henne.

Og på bordet står det en nydelig bukett med de vakreste blomster vi fikk fra barselsgruppa mi i dag. Er det ikke verdens beste barselsgruppe så vet ikke jeg.

Om jeg finner litt motivasjon, så skal jeg gå på butikken og handle litt godis, så tror jeg denne kvelden blir så fin som den kan få blitt.
Håper av hele mitt hjerte at Jesper har det fint i boligen, har ikke ringt å hørt med de enda, så lenge jeg ikke hører noe, kan jeg i allefall late som om alt er i skjønneste orden, sant? ;-)
Jeg later som om han er så fin som på disse bildene, jeg.

2 kommentarer:

  1. hehehe kjenner igjen den.en av de første gangene Elias skulle ligge over til bestemor (mamman min) så måtte hu bysse og synge han i søvn.Hele regla endte med at samboeren min måtte hente han kl 8 morgenen etter.Nå maser han nesten for å få ligge over da:)godt det å:)
    Som du sier, siden du ikke har hørt noe om Jesper så er nok alt i skjønneste orden:)
    Kos dere masse i kveld:)

    Hilsen en av dine nyeste lesere:)

    SvarSlett
  2. Der var det jo flere gode nyheter :) Godt å høre. Jeg er enig i at når du ikke hører noe, så er nok alt i skjønneste orden, ja!!! Ønsker deg og kjærestemannen en fin og koselig kveld. Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)