mandag 23. november 2009

Utfordring

lisalii ga meg en utfordring på sin blogg. Nemlig å vise frem tre yndlingsting her i huset.
Jeg har mange ting som jeg kunne ha tatt med, men disse er i allefall noen som betyr en god del for meg.

Første tingen er albumen her. Ikke at den er den fineste i hele verden, men jeg har tre slike album fulle av bilder av Jesper. Har lagt ned mye tid i disse albumene, og det er alltid morsomt å se på de igjen og igjen. Disse albumene betyr mye for meg.


Denne lampen synes jeg er så kul. Vi kjøpte den på en av mine yndlingsbutikker av møbler og interiør, bolia. Den passer perfekt i vår lille leilighet og gir et godt lys.



Dette bildet tok fotografen i bladet HENNE av meg og Jesper i den første artikkelen vi var med i.
Synes bildet er så innmari fint, det betyr en hel masse for meg.
Vi har det hengende på et stort lerret i stua vår, og jeg blir alltid varm inni meg av å se på Jespersen min der han sover og nyter mammakos.

Da er det vel min plikt å sende denne utfordringen videre, da blir det til disse søte jentene.

Regni
Wenche
Heidi

2 kommentarer:

  1. Det var visst noe galt sånn at jeg ikke fikk sett det siste bildet..
    Veldig kul lampe da! Og jeg elsker album.. Det er jo så koselig å sitte og titte i :)
    Ønsker dere en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Heisann! Ja, album er hyggelige... Jeg har saa altfor mange liggende i Bergen... Skulle önske de var her med meg:)
    Jeg tar utfordringen;) Men den er vanskelig.
    Ha en finfin kveld Göril!
    Heidi.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en hilsen til meg. Det gjør meg så glad :)